Ocena - max. 5 Afryk

 

 

Od dawna czekałem na rzetelną recenzję tej książki – dopiero na peron4.pl sie doczekałem!

"W pustyni bez puszczy" Andrzej Korybut-Daszkiewicz

Teoretycznie płynąc przez trzy tygodnie barką po Nilu Białym z Północnego do Południowego Sudanu miałem sporo czasu na przygotowanie opinii na temat tej publikacji… nic z tego, pomimo wszelkiej nudy, która mogłaby sie pojawić po drodze, nie byłem w stanie przetrawić nawet jednej trzeciej tej przygubaśnej knigi. A co dopiero przedstawić jej konstruktywnej recenzji…

Niemniej jednak po przemęczeniu paru „zaskakujących” rozdziałów, niezmiernie ucieszyła mnie opinia o tej książce bez marketingowej ściemy:

http://www.peron4.pl/korybut-daszkiewicz-w-pustyni-bez-puszczy-i-bez-sensu/

Nic dodać, nic ująć… rzadko zdarza mi się całkowicie skrytykować książkę dotyczącą Afryki, jednakże w tym przypadku bez cienia skrępowania powiedzieć muszę NIE WARTO czasu, pieniędzy, zdrowia itd. …nawet żeby się pośmiać z fantazji autora, boć ta jest równie ciężka jak ksiązka…

